КИЇВСЬКИЙ СТАНДАРТ
Дослідження

Дослідження були проведені у 4 етапи

Близько сотні проблем, що розділені на 17 груп

Кореневі проблеми та загальні рекомендації

Як відсутність навігації відображається на якості життя, та чому нею ніхто не переймається

Як відсутність навігації відображається на якості життя, та чому нею ніхто не переймається

Як відсутність навігації відображається на якості життя, та чому нею ніхто не переймається

Чому відбуваються конфлікти інтересів між мешканцями, та як вони відображаються на стані благоустрою новобудов

Чому фасади так швидко стають настільки жахливими,та чи дійсно це турбує мешканців

Чи дійсно проблему з хаотичним розміщенням кондиціонерів вирішити неможливо?

Чому з'являються різномастні конструкції балконів, та що з цим можна зробити

Чи дійсно державні будівельні норми вимагають псувати фасад жовтою трубою

Модний колись аксесуар, який потроху зникає з фасадів новобудов

Обшарпана штукатурка, оголене утеплення, щербата плитка і плями від дощу

Чому забудовники не використовують значущий потенціал першого поверху та лишають подвір'я все такими ж нудними

Галасливий ринок, у якому опинились мешканці

Чому наші подвір'я схожі на лабіритни, якими пересуваються як пішоходи, так і автомобілі.

З якими проблемами зустрічаються мешканці при переміщенні подвір'ям та до чого призводить «автомобілецентричне проектування»

Чому з’являються «протоптиші» та як вони пов’язані з феноменом «гелікоптерного урбанізму»

Чому ми так часто бачимо роздовбану бруківку

Чи може подвір’я бути спроектоване таким чином, щоб мешканці могли радіти весні, не перестрибуючи холодні калюжі?

Як відсутність велопарковок впливає на рівень комфорту та криміногенну ситуацію у ЖК

Декілька сходинок, що суттєво ускладнюють життя людей з обмеженою мобільністю

Через недосконалі будівельні норми та звичні рішення (настільки звичні, що архітектори навіть не намагаються шукати їм альтернативу) автомобільна дорога у дворі завжди відокремлюється перепадом висоти. Таким чином двір виконується в кілька рівнів, що суттєво ускладнює пересування ним та породжує інші проблеми.

Занадто круті, занадто вузькі, занадто довгі та складні, але такі звичні.

Чергове планувальне рішення, що мого б полегшити життя пішоходам, але впроваджується лише для галочки

Смуги для розгону у декілька сотень метрів між житловими будинками

Як бажання припаркуватись максимально близько до під'зду впливає на загальний рівень комфорту в ЖК

Клумбобомбінг в дії

Місце, в якому сусіди стають знайомими

Чи обов'язково тимчасові паркани мають бути глухими, кривими та невпорядкованими

Made on
Tilda