— запропонувати якісну альтернативу особистому транспорту для зменшення кількості автомобілістів (послуги кар-шейрінгу,
якісну велоінфраструктуру, комфортний та доступний громадський транспорт);
— розраховувати достатню кількість паркомісць на етапі проектування комплексу, спираючись на коректні дані щодо рівня автомобілізації (можливо, жертвуючи кількістю квадратних метрів житлової площі);
— налагодити
ефективну комунікацію між самими мешканцями та мешканцями і ЖЕКом (тоді всі будуть розуміти потреби і проблеми одне одного, спільно шукати прийнятні для всіх рішення);
— інвестувати в якісний публічний простір, щоб мешканці мали змогу зрозуміти його цінність і вплив на рівень комфорту життя у ЖК (і в подальшому не приносили його в жертву заради розширення парковки прямо під своїм будинком);
— будувати мультифункціональні, а не «спальні» райони: з офісами і різнопрофільними магазинами та закладами обслуговування, розважальними закладами, культурними і навчальними закладами, рекреаційними зонами (тоді в меншої кількості людей буде щоденно з'являтись потреба в міграції з «району в місто»);
— формувати цінову політику з продажу та здачі в оренду паркомісць, яка була б адекватною реальним можливостям мешканців; впроваджувати взаємовигідні програми кредитування та субсидіювання.