Спілкування ЖЕКу з мешканцями частіше за все відбувається у формі монолога. Звичний спосіб донесення інформації для жеківців — це бомбардування паперовими об'явами, що хаотично розклеєні у під'їзді. Тобто відбуваються ситуативні спроби одностороннього спілкування з мешканцями у формі інформування або спонукання до дій, які ігноруться або ж відторгаються останніми.
У результаті такого спілкування та екстенсивних спроб заволодіти увагою мешканців під'їзди в середині та ззовні хаотично заклеєно об'явами, але у самих мешканців так і не з'являється чіткого розуміння, яких дій і для чого від них вимагає ЖЕК, а головне — бажання ці дії виконувати. Люди не розуміють, які роботи проводяться у комплексі, не розуміють проблем ЖЕКу і аргументації його рішень. Рішення ЖЕКу та забудовника, у свою чергу, не збігаються з потребами та очікуваннями мешканців.