Такі заклики можуть нагадати про правильну дію саме в тому місці, де цю дію необхідно виконати. Наприклад, нагадати, що необхідно зачиняти за собою двері у під'їзд. Але ця дія легко виконується механічним способом, який буде значно ефективнішим, ніж нагадування.
Крім того, подібні звернення здатні вплинути на поведінку тих людей, які готові до правильних дій, тобто можуть служити лише нагадуванням. Людина, яка не звикла доносити сміття до смітника, навряд чи змінить паттерни поведінки після того, як побачить заклик до чистоти.
Ефективність звернення низька, оскільки адресати не отримують відповіді на основні питання:
- кому адресоване це звернення (парцює колективна безвідповідальність);
- хто звертається (проігнорувати аноніма значно легше, ніж конкретну людину);
- навіщо мені діяти так, а не інакше (яка вигода такої поведінки саме для мене).