До цього моменту основним результатом досліджень була купа розрізнених проблем, про існування яких всі гравці ринку, якщо і не знали, то точно здогадувалися. Без систематизації цінність списку проблем є доволі низькою, оскільки незрозуміло, які з них потрібно вирішувати в першу чергу, та до яких наслідків це призведе.
Ми розуміли, що одні проблеми є причиною виникнення інших, тобто між ними існують чіткі причинно-наслідкові зв'язки. У відповідності до «Теорії обмежень» Еліяху Голдратта (Theory of Constraints, TOC), побудувавши «діаграму існуючої реальності» (ДІР — дерево причинно-наслідкових зв'язків між негативними явищами), ми можемо дістатись до кореневих (істинних) причин виникнення проблем. Саме ці кореневі причини і потрібно вирішувати в першу чергу, щоб покращити стан всієї системи. Дії, що направлені на вирішення інших, хоча, можливо, і не менш гострих проблем, за визначенням є неефективними та не можуть мати довгострокового позитивного результату, оскільки являють собою боротьбу з симптомами — наслідками кореневих причин.
Для зручності вивчення ми розділили ДІР на 4 великі теми:
- Пішохідна та транспортна інфраструктура
- Фасади
- Навігація і комунікація
- Публічний простір